„Żyd może gwałcić, oszukiwać i fałszywie przysięgać, ale musi to tak robić, aby jego czyny nie wyszły na jaw i aby Izrael przez to nie ucierpiał.” – Schulchan AR. Ch. Hamishapt 343.
„Jeśli Żyd wezwany jest przez goja do sądu jako świadek przeciwko Żydowi, a może tego uniknąć, ma się od tego wymówić. Ale jeśli Żyd wzywa do sadu Żyda przeciwko gojowi, zawsze może być świadkiem". – Schulchan Aruch Hamiszpat 8.
„Jeżeli poganin (nie-Żyd) uderza Żyda, goj musi być zabity. Uderzyć Żyda to jest to samo, co uderzyć Boga". Sanhedrynu 58b.
„Nauki Talmudu są ponad wszelkimi innymi prawami. Są one ważniejsze niż prawa Mojżesza.” – Babbi Ismael, R. Chjamber i inni rabini.
„Nauki Talmudu są ponad wszelkimi słowami żywego Boga. Sam Jachwe zasięga opinii ziemskich rabinów, kiedy ma trudne sprawy w niebie. Komentarz rabina Menechema do Piątej Księgi.
“Nie ma nic wyższego od Talmudu”. Joan. Buxtorf, Recensio operis Talmud, s. 225. Współcześni obrońcy Talmudu wyrażają się o nim prawie w ten sam sposób.
Talmud Babli, Traktat. Berachoth, Berlin edit., 1842. Pref. s. 8.
Poniżej dobrze znana i wysoko ceniona opinia napisana przez rabinów: “Synu, zważaj na słowa uczonych w Piśmie, a nie na słowa prawa”.
por. Erubhin, f. 21b Powód tego jest w traktacie Sanhedrin X, 3, f.88b:
“Kto uchybia słowom uczonych w Piśmie, grzeszy bardziej niż ten kto uchybia słowom prawa”.
„Gorszą rzeczą jest kwestionować słowa rabinów niż słowa Tory.” – Michna Sanhedryn 11, 3 “Życie Goja i wszystkie jego siły fizyczne należą do żyda” (A. Rohl. Die Polem. s. 20).
„Tylko Żydzi są ludźmi, nie-Żydzi nie są ludźmi, tylko bydłem” (Goyim –ludzkie bydło) – (Kerithuth 6b s. 78, Jebhammoth 61a)
„Nie-Żydów stworzono by służyli Żydom jako niewolnicy” – (Midrasch Talpioth 225) „Nie-Żydów należy się wystrzegać, nawet bardziej niż chore świnie” – (Orach Chaiim 57, 6a) Jak rozumieć słowo rabunek. Goj ma zabronione rabować, zabierać kobiety, niewolnice Gojowi, czy Żydowi. Natomiast Żydowi wolno to czynić w stosunku do gojów. – Tosefta Abda Zora VIII 5. „Wszelka własność innych narodów należy do narodu żydowskiego. Naród żydowski jest uprawniony do zabierania dóbr innych narodów bez skrupułów. Może postępować wbrew moralności jeśli to jest korzystne dla niego lub dla Żydów w ogóle. – Schulchan Aruch Choszen Hamiszpat 348.
„Domy gojów są domami zwierząt, ponieważ sami chrześcijanie nie są godni nazwy człowieka, bo są to najoczywistrze bydlęta na zewnątrz tylko podobne do ludzi" (Midrasch Talpioh f. 255d).
„Każdemu Żydowi wolno wykorzystywać kłamstwa i krzywoprzysięstwo, by doprowadzić do ruiny nie-Żyda” – (Babha Kama 113a)
„Żyd powinien i musi przysięgać fałszywie, jeśli pytany jest przez gojów, czy nasze księgi zawierają coś przeciwko nim. – Szaaloty Utszabot.
„Żydzi są istotami ludzkimi. Natomiast inne narody świata nie są istotami ludzkimi, ale bestiami. – Baba Mercia 114,6.
„Życie Goja i wszystkie jego siły fizyczne należą do żyda” (A. Rohl. Die Polem. s. 20).
„Tylko Żydzi są ludźmi, nie-Żydzi nie są ludźmi, tylko bydłem” (Goyim –ludzkie bydło) – (Kerithuth 6b s. 78, Jebhammoth 61a)
Żydzi są boscy: Sanhedrynu 58b. Jeżeli poganin (nie-Żyd) uderza Żyda, goj musi być zabity. Uderzyć Żyda to jest to samo, co uderzyć Boga.
A jak ma Żyd zachować się przed sądem ? Co na to Talmud ;
Poniżej dobrze znana i wysoko ceniona opinia napisana przez rabinów:
“Synu, zważaj na słowa uczonych w Piśmie, a nie na słowa prawa”. por. Erubhin, f. 21b
Powód tego jest w traktacie Sanhedrin X, 3, f.88b:
“Kto uchybia słowom uczonych w Piśmie, grzeszy bardziej niż ten kto uchybia słowom prawa”.
"Nauka mówi: Gdy Izraelita i goj przyjdą na sąd, jeśli możesz uwolnić go (żyda) według praw Izraela, uwolnij; skarżącemu zaś gojowi powiedz, że tak nakazują nasze prawa. Jeżeli zaś (można uwolnić żyda) według praw narodów ziemi, uwolnij i powiedz: takie są wasze prawa. Jeżeli ani jedno, ani drugie nie jest możliwe, niech działa przeciw niemu (gojowi) podstępnie, jak chce r. I s z m a e l Rabbi A k i b a zaś utrzymuje, że nie należy działać podstępnie, aby przypadkiem nie znieważyć Imienia (Boga Błogosławionego, gdyby żyd został przyłapany na podstępie)."
Że tak rzeczywiście należy rozumieć to sprostowanie r. Akiby, poucza wyjaśnienie na marginesie do tego miejsca:
"Nie ma wcale znieważenia Imienia (Najwyższego), kiedy (goj) nie zauważy, że on (żyd) kłamie."
„Jeżeli Żyd wezwany jest do wyjaśnienia ksiąg rabinackich, powinien przekazywać tylko fałszywe wyjaśnienia. Ktokolwiek naruszy to rozporządzenia, winien być skazany na śmierć. " – Libre Dawid 37.
„Żyd może gwałcić, oszukiwać i fałszywie przysięgać, ale musi to tak robić, aby jego czyny nie wyszły na jaw i aby Izrael przez to nie ucierpiał.” – Schulchan AR. Ch. Hamishapt 343.
„Jeśli Żyd wezwany jest przez goja do sądu jako świadek przeciwko Żydowi, a może tego uniknąć, ma się od tego wymówić. Ale jeśli Żyd wzywa do sadu Żyda przeciwko gojowi, zawsze może być świadkiem". – Schulchan Aruch Hamiszpat 8.
„Jeżeli poganin (nie-Żyd) uderza Żyda, goj musi być zabity. Uderzyć Żyda to jest to samo, co uderzyć Boga". Sanhedrynu 58b. „Przekazywanie gojowi wiedzy o naszej religii oznacza skazywanie na śmierć wszystkich Żydów, ponieważ zapoznanie gojów z tym co my uczymy o nich, może spowodować jawne zabijanie nas” – Libre Dawid 37
Żyd nigdy nie przyłoży reki do potępienia swoich, choćby przedstawiono mu niezbite dowody zbrodni. Będzie zawsze, bezwarunkowo popierał swych współplemieńców, idąc w zaparte wbrew faktom lub pokrętnie tłumacząc je na ich korzyść, w typowo żydowski sposób odkręcając kota ogonem. Talmud;
Jeśli Żyd doniesie do władz gojowskich, że drugi Żyd ma dużo pieniędzy, i ten drugi Żyd poniesie jakieś straty pieniężne z tego powodu, Żyd donosiciel powinien mu te straty wynagrodzić. – Schulchan Aruch Choszen Hamiszpat 388
Nakazy Talmudu (cytowane w Macy Syjonu): Jeśli Żyd powie coś, co może krzywdzić naród żydowski, powinien zostać bezlitośnie zabity; bo taka jednostka przysparza mu hańby; Talmud nie pozwala mu żyć. . . Każdy kto stawia w niekorzystnej sytuacji religijnej towarzysza swoimi deklaracjami na rzecz obcego [“obcy” wyraźnie oznacza “nie-Żyda”], wydaje oświadczenie przeciwko niemu dla rządu kraju, które może sprowadzić grzywnę, karę cielesną lub śmierć, sam zasługuje na śmierć. Taki zdrajca nie ma nadziei na inny świat. . . i jeśli tylko pozna się intencję wydania takiego oświadczenia, jego miejsce lub najmniejszy szczegół, od tego momentu jest winien śmierci, a ci obecni są odpowiedzialni za zabicie go lub zrobienie wszystkiego co mogą, by zmarł, zanim spełni swój zamiar – księga religii, Kethim.
„Jeżeli który z naszych jest pociągnięty przez sąd chrześcijański za przekroczenie praw kraju w jakim zamieszkuje, inni żydzi powinni mu dopomagać, lecz tylko w takim razie, jeżeli obwiniony postępował zgodnie z prawami, jakimi się rządził lud Izraelski. „
żydzi i kahały z objaśnieniem teodora jeske-choińskiego, Warszawa w drukarni synów st. Niemiry plac warecki 4, rok 1914,str.17
Czym jest właściwie Talmud? Graetz w “Historii Żydów” W-wa 1929 (T.V str. 27) mówi wprost: “Talmud stał się wyłącznym autorytetem w łonie żydostwa i wyparł niemal Biblię z świadomości narodu”. W “Wielkiej Literaturze Powszechnej” W-wa 1930 (T. I str. 331) inny Żyd mówi: “Talmud jest właściwie kodeksem kanonicznym, karnym i cywilnym, zbiorem ustaw dotyczących życia obrzędowego, rodzinnego i osobistego”.
Księga żydowska zaś z r. 1590 mówi: Powinieneś wiedzieć, że słowa rabinów milsze są od słów proroków.“ Tak jest : „zwykła rozmowa rabinów, ma być uważana zarówno, jako cały Zakon Znowu, Słowa rabinów są słowami żywego Boga.“ : „jeżeli rabin do ciebie rzecze: twoja prawa ręka jest lewą? a lewa zaś prawą, to nie powinieneś odstępować od słów jego, tem bardziej jeśli ci powie: że prawa jest prawą, a lewa, lewą.“
„Ponieważ się jednak zdarza, że rabini pomiędzy sobą nie są zgodni, więc wspomniany już Menachem usunął ten niedostatek obszernie wydanem twierdzeniem, że Wszelkie słowa rabinów, w któremkolwiekby czasie i pokoleniu żyli, tak samo, jak słowa proroków są słowami Boga, chociażby się niezgadzały z sobą; zatem; kto się im sprzeciwia, z nimi się kłóci, przeciw nim szemrze, tyle czyni, jak gdyby się tego przeciw samemu dopuszczał Bogu.
Rabini, którzy Talmud pisali, żądają tej samej wiary dla swoich zdań sprzecznych.”
Talmud naucza: „Nasienie obcego, który nie jest żydem, jest nasieniem zwierzęcem ).
Naucza Talmud, by groby goimów — (chrześcian), nie plugawiły Izraela (grobów żydowskich), ponieważ tylko żydzi są ludźmi, inne narody zaś, mają własności zwierząt - są rodzajem zwierząt. Prawdziwie nazywa Talmud, psami nieżydów, pisząc w Ex. 12, 16 o świętach żydowskich: ,,Są one ustanowione dla żydów a nie dla obcych, nie dla psów
u Nachmana, powtarza to odmiennem zdaniem: „Dla was są święta, nie dla goimów; dla was, nie dla psów.
„Posiadłość chrześcian, uważa się podług zasad Talmudu, jako dobro opuszczone, jak piasek morski; pierwszy, który je zajmie w posiadanie, jest prawdziwym jego właścicielem
Talmud naucza; „Kto gojowi zwraca stracone rzeczy, temu Pan Bóg nie przebaczy“.