Wielka hucpa PIS-u w/s rzekomych zmian w Sądownictwie w istocie jest jedynie wielkim KŁAMSTWEM, ponieważ żaden żyd nie będzie ukarany w kraju zarządzanym przez żydów.
Ponieważ problem niesprawiedliwości i zbrodni żydowskich na Polakach jest już powszechnie widoczny przypomnijmy takich żydów jak Pinior i mu podobni – nietykalni, a już bulwersująca sprawa potrącenia 77 letniej kobiety na pasach. Oczywiście ten odrażający żyd nie został ukarany. To wszystko dowodzi, że żydzi już nawet nie kryją stosowania Talmudu w praktyce. Najsztub potrącił 77 letnią kobietę na przejściu dla pieszych, nie miał prawa jazdy (zostało mu ono odebrane za zbyt dużą ilość punktów karnych), ubezpieczenia i przeglądu. Został uniewinniony. Po trwającym 2 lata procesie. Najsztub został oskarżony o NIEUMYŚLNE (brak prawa jazdy i nieważne OC rozstrzyga, że nie miał prawa prowadzić, czyli ewidentnie Umyślne, ponieważ się z tym godził zanim wsiał do auta, nie wiedział tylko kogo zabije ale się z tym godził) spowodowanie wypadku poprzez niedostosowanie prędkości do warunków jazdy.
A teraz co zastosowały żydowskie Sądy w tej sprawie:
Gdy żyd i goj przyjdą do sądu, a możesz go uwolnić wedle prawa Izraela, uwolnij go; gdy
goj się będzie skarżył, powiedz: nasze prawo tak chce. Jeżeli możesz go uwolnić wedle
prawa ludów ziemi, uwolnij go i powiedz: wasze prawo tak chce. A gdy nie jest możliwe ani
jedno, ani drugie, postępuj przeciw niemu chytrze (Baba Kamma 113 a).
- Jeżeli goj zabił goja lub żyda, to odpowiada, a jeżeli żyd zabił goja, to nie odpowiada
(Tosefta, Aboda Zara VIII. 5).
- Kto zabił goja, wolny jest od sądu ludzkiego, a sąd nad nim pozostawia się niebu (Mechilta
Miszpatin do Exodusu XXI, 14
Żeby ten stan ukryć, żydostwo z PIS po prostu bierze Talmud i działa: „W INTERESIE NASZYM TRZEBA SIĘSTARAĆ PRZYJĄĆ UDZIAŁ, A NAWET UZYSKAĆ KIEROWNICTWO W REFORMACH, które stoją na porządku dziennym, to jest: polepszeniu bytu materialnego klas roboczych i ubogich. Powinniśmy, więc przyjąć udział w tym ruchu, ale tylko POZORNIE; bo w rzeczy samej starania nasze powinny dążyć do skierowania całego prądu tychże reform, czyli podziału pracy na drogę polityczną. “ Masy same przez się głupie i ślepe dają się zawsze powodować i prowadzić krzykaczom.. , a któż lepiej i głośniej od żyda hałasować i blagą omamiać potrafi? żydzi i kahały , Warszawa 1914,str.18
Gdyby nawet naiwnie przyjąć, że Żyd może się zasymilować, to trzeba pamiętać, że będzie poddany szantażowi albo zabity gdy nie zastosuje się do żydowskiego prawa, dlatego też sędzia Żyd w kraju nieżydowskim co do zasady jest zawisły ponieważ albo działa jak każe prawo żydowskie albo jego osądy są pod stałą obawą przed presją i zbrodnią jego wspólnoty etnicznej. O tym świadczy wyraźny nakaz Talmudu;
„Niedowiarków (apikorsim— epikurejczyków) Izraela, tych mianowicie, co odpadli do kultu nieżydów, co grzeszą przez zuchwałość, także tych, którzy spożywają mięso padliny i ubierają się niecnie, jako że są to prawdziwi epikurejczycy, także tych, którzy nie uznają Tory i Proroków, wszystkich tych trzeba zabijać, kto ma władzę zabić ich, niech zabija jawnie, mieczem, jeśli nie, to niechaj sięga do podstępów, aż zginą. Jeżeli na przykład widzi, że jeden z nich wpadł do studni, w której znajduje się drabina, niech wyciągnie ją szybko i powie: muszę synowi pomóc zejść z dachu, ale zaraz ci ją odniosę.”
(Choszen Hamiszpat § 425 art. 5).
Przejdźmy teraz do faktów, jakie wynikają z powyższych nakazów Taludu w praktyce sądowniczej w Polsce zwłaszcza do wyodrębnienia Kasty – nietykalnych. Z czego to wynika?
„Żydzi muszą również stanąć wszędzie, jako prawodawcy, aby znieść prawa Goimów (niewiernych grzeszników), wymierzone przeciw dzieciom Izraela. My zaś z naszej strony, zostańmy wiernymi na wieki prawom, przekazanym nam przez ojców naszych, to jest: przechowaniu w sercach naszych nieprzebłaganej nienawiści dla wrogów i nieprzyjaciół Izraela... „Zresztą już nie potrzebujemy praw dla obrony naszej, bo takowe z tak zw. postępem cywilizacji zostały prawie wszędzie w Europie już nam nadane. W obecnej, więc chwili powinniśmy się starać o nabycie takich jeszcze praw, które wyłącznie mogą być korzystnymi dla naszego ludu, jak na przykład: łagodne prawo o bankructwie, uchwalone w celu humanitarnym, stałoby się w naszym ręku bogatszą kopalnią złota, aniżeli niegdyś owe nieprzebrane kopalnie Kalifornii.” żydzi i kahały z objaśnieniem Teodora Jeske-Choińskiego, Warszawa w drukarni synów st. Niemiry plac warecki 4, rok 1914,s.15
Talmud: „Jeżeli nie ulega wątpliwości, że ktoś trzykrotnie zdradził żydów, lub stał się przyczyną, że ich pieniądze przeszły do nieżydów, starać się należy o sposób i radę mądrą, aby go sprzątnąć (Choszen Hamiszpat § 388 art.- 15). - Na koszty, które poniosła gmina celem usunięcia zdrajcy, musi łożyć każdy” (Choszen Hamiszpat § 163 art. 1).
Kodyfikacja prawa rzymskiego przez cesarza Justyniana (527 - 565 po Chr.) wprowadza już w noweli 45 ograniczeń dla Żydów, jak np. zakaz składania świadectwa w procesach przeciw chrześcijanom, albowiem Żydzi są bez czci i wiary, żyją w obrzydzeniu duszy, podobnie jak obrzydliwy jest cały ich majątek”. Oto ostateczna ocena Żydów przez prawo rzymskie. Przecież obecnymi fundamentami prawodawstwa w Polsce jest Prawo Rzymskie.
Dlaczego w Polsce Żydzi są sędziami? prawo polskie nie dopuszcza takiej możliwości np. KPC art. 49 , KPK art. 41 „Sędzia ulega wyłączeniu, jeżeli istnieje okoliczność tego rodzaju, że mogłaby wywołać uzasadnioną wątpliwość co do jego bezstronności w danej sprawie. „ Prawo i religia żydowska dobitnie wykazują, że żaden Żyd nie będzie bezstronny!
Prawo w Polsce wyłącza z orzekania w sprawach Polaków, którzy są nie-żydami (tzw. gojów) osoby narodowości żydowskiej i to pojmowanych w rozumieniu prawa i religii żydowskiej - ponieważ ta określa stan faktyczny i psycho-fizyczny osobę narodowości żydowskiej. To właśnie ten stan psycho-fizyczny w sposób zasadny i obiektywny wskazuje, że nie da się usunąć wątpliwości, co do bezstronności wobec osoby narodowości żydowskiej, zaś sam fakt, że dodatkowo taka osoba ukrywa swe pochodzenie etniczne nadto wpływa i potwierdza, że jej kreowany wizerunek jest pejoratywny i fałszywy u podstaw. Dlatego żydowski sędzia będzie się stosował do następujących zasad: „Wy jesteście mojemi owcami, owcami mego pastwiska; ludźmi jesteście"; wy (Żydzi) się nazywacie ludźmi, ale narody świata nie nazywają się ludźmi, lecz zwierzętami (Baba Mecja 114 b).
“Synu, zważaj na słowa uczonych w Piśmie, a nie na słowa prawa”. por. Erubhin, f. 21b
powód tego jest w traktacie Sanhedrin X, 3, f.88b:
- Kto uchybia słowom uczonych w Piśmie, grzeszy bardziej niż ten kto uchybia słowom
prawa.
- Nauki Talmudu są ponad wszelkimi innymi prawami. Są one ważniejsze niż prawa
Mojżesza. Babbi Ismael, R. Chjamber i inni rabini.
- Nauki Talmudu są ponad wszelkimi słowami żywego Boga. Sam Jachwe zasięga opinii
ziemskich rabinów, kiedy ma trudne sprawy w niebie. Komentarz rabina Menechema do
Piątej Księgi
I to właśnie na bazie powyższego prawa talmudycznego wprowadzono gwarancję nie odwoływalności sędziego – przecież nie na bazie prawa demokracji.
Podstawą niezawisłości sędziego jest odpowiedzialność skłaniająca do osądu trzeźwego, wyważonego i sprawiedliwego - brak odpowiedzialności rodzi po prostu arogancję a ta prowadzi do brutalnego chamstwa. I to właśnie, to chamstwo zaburza swobodę oceny sędziego, co oznacza, że staje się zawisły od arogancji i chamstwa! Odpowiedzialność to poczucie nieuniknionej sankcji za czyn niegodziwy lub przestępczy lub uwłaczający poczuciu obiektywnej sprawiedliwości. Demokracja to system rządów większości o ile ta nie jest zmanipulowana i fałszywie otumaniona propagandą zbrodni i fałszu wówczas jest to tylko złudzenie. Demokracja to rządy Ludzi, którzy dają we własnym imieniu wydawanie Wyroków i to Ci ludzie (suweren) mają prawo nadawać i odbierać prawa do wyrokowania w Sądach. Prawo nieodwołalności sędziego jest zaprzeczeniem demokratycznego porządku, jest wreszcie nienormalnym prawem w istocie nienadanym a pozyskanym w trybie podstępu i fałszu prowadzącym do wyodrębnienia "KASTY" społecznej nietykalnych. Demokracja nie dopuszcza segregacji społecznej z żadnych powodów. Nieodwołalność sędziego to stworzenie podmiotu „Absolutu” - taki przymiot co najwyżej jest przypisany w historii świata tylko wobec Boga - nadawanie sobie prawa "Sacrum" i nazywanie się Kastą wprost dowodzi o poważnym zaburzeniu oceny rzeczywistości i swoistej schizofrenii takiej osoby, a to już wyłącza ją z orzekania z urzędu począwszy od norm Konstytucyjnych art. 45 włącznie z art. 6 Europejskiej Konwencji Praw Człowieka do podstaw prawa rzymskiego, które odrzuca zaburzony osąd sędziego w ogóle w orzecznictwie. Antycypując jedynym normalnym i wymagalnym prawnie stanem jest prawo odwoływania sędziego przez organ Społeczny powołany z ciała suwerena Narodu Polskiego, czyli ławę przysięgłych.
Namacalnym przykładem zupełnego zdziczenia i brutalnej arogancji wobec suwerena – Narodu Polskiego było jakże jednoznaczne i znamienne ale zgodne ze stanem faktycznym oświadczenie, sędzi NSA Prezes Stowarzyszenia Sędziów Themis Pani Ireny Kamińskiej na Kongresie Sędziów Polskich w dniu 3 września 2016 roku w Warszawie, zacytujmy je wtedy: „Całe życie broniłam sędziów. Uważam, że to jest zupełnie nadzwyczajna kasta ludzi i myślę, proszę państwa, że damy radę”. W życiu społecznym przecież orzeczenia wręcz bulwersujące stały się już nie incydentem a normą.
https://vk.com/video493916742_456239186